Merhabalaar kızım şuan 7 aylık .kzımda doğduğundan berı kalsiyum yüksekliği var iki kez çişinde kalsiyum krıstallerı gördüm böbrekler temız cıktı ama kalsiyum düşmüyorda hep 11.2-11.3-11.4 lerde doktorda herhangı bsey yap demıyor bol emzır su ver dedı kızım alerjık bir bebek aynı zmaanda meme reddi var bir aylıktan berı sağarak verıyorum 3 saatte bir 120 cc arada su da içiriyorm d vitamini düzenli vermyrm başka ne yapmam lazım korkuyrm böbreklere zarar verecek diye