Bebeğim 13 aylık, 1 yaşına kadar hem et hem de tavuk çok güzel yiyordu, yani öğünlerinde hep dikkat ederdim,1 yaşından sonra et ve tavuk yememeye başladı, elimle veriyorum ağzından tavuğu eti çikariyor, her yolu denedim başka şeylere katarak yedrmeye çalıştım ama yine de yemedi,1 yaşına kadar her şeyi normal yrdi, şuan çok seçici yemeye başladı, başına böyle bir şey gelen varmı? Düzelmesi için ne yapa bilirim?
Onu da soyleyim, bebeğim hep ilk defa yiyeceği şeyleri ağzina almakta zorlanr, yani alişk olmadğii hiç gormediöi bir yemeği yedremeyiz,tiksinir gibi yapib agziini kapatiyor, ne yapacagimi şaşırdım, et yedremediyim için çok uzuluyrm, tavuk neyse bir sekulde hal ederdim de et bebekler için çok onemli bir besin, ne yapmaliyim?