Bebeğim yaklaşık 7.5 aylıkken titremeye başladı nöroloji doktoruna götürdüm eeg istedi shuddering atağı dedileer 2 3 ay sonra bir daha eeg istedi günde 100 defa ya kadar titremeler normalmiş ama anne yüreği sanki hiç geçmeyecekmiş gibi takıyorum kafama o yüzden benimle aynı şeyleri yaşayan birilerinden beni nelerin beklediğini duymak iyi gelebilir diye buraya sorup danışmak istedim. 8 yaşlarda geçiyormuş eğer o yaşlara kadar devam ederse akran zorbalığına uğrar mı diye çok korkuyorum bebeğim şu anda 9 aylık titremeleri arttı gibi korkmalı mıyım daha ne kadar artabilir ne zaman geçebilir böyle bir şey duyan yaşayan varsa beni biraz olsun bilgilendirebilir mj