Alisinannesii benim bebeğim küvez çıkışlıydı memeyi almadı ilk silikon uç kullanmak zorunda kaldım sonra onunla da tam çekemiyordu aç kalıyordu ki hep ağlıyordu şimdi anlıyorum tabi acemiydim bende sağıp verdim akşamları gün içinde memede duruyordu zaten ilk başta çoğu bebek memede oluyo uyukluyor filan. Biberonum Lansinoh meme reddi hiç olmadı bizde şükür hala ben olmayınca eşime ver diyorum içiriyoruz ama beni emiyor . Birde göğüslerim gece dolardı sabah yumuşacıktı ama sıkınca süt geliyordu ben sütüm var diyordum ama bence çok yoktu sonradan anladım sonra sonra bebek emdikçe arttı çünkü fışkırır oldu sıkınca mesela (maşallah) bebeğimin kilosu üst sınırda şükür .
Yani demek istediğim alışır diye korkma hem memeni ver hemde aç kalmasın diye arada sağıp ver çok değil ama günde 2 kez mesela bir öğlen bide uyumadan önce ki uykuya geçebilsin tok olduğundan emin ol . Ben silikon ucu nasıl bırakacak diye kafayı yiyordum ama bebekler gerçekten 2,5 aydan sonra değişiyormuş çenesi güçlendi kendisi bıraktı şükür 🙏