Kızlar merhaba iki kızım var biri 5 diğeri 2.5 yaşında büyük kızımın şu an montessori yatağı var fakat bazen ben artık büyük yatak istiyorum diyor bazayı kasdediyor küçük kızım hala beşikte bu arada ikisine oda yapacağım da şimdi ikisine de baza mı almalıyım yoksa küçük montessori de yatsa büyüğe mi baza almalıyım aynı odada iki farklı yatak da düzensiz durur mu fikirlerinize ihtiyacım var☺️