Kızlar bebeğim 3 aylık kolik ve çok ağlayan bir bebek devamlı kucak isteyen kucakta etrafı seyretmeyi çok seviyor uykuya kucakta şarkı veya ninni ile geçiyor onu da yüksek sesli anca susuyor piyanolu oyun matı almıştık bir sürü onunla güzel oynadı ama şu an sıkılıyor galiba çünkü ona ne zaman koysam ağlıyor farklı oyuncaklar da aldım bırak vesaire ama sıkılıyor sanırım dikkatini çekmiyor ben de konuşunca gülüyor herhangi bir problemi yok siz bu ayda nasıl oyalıyorsunuz hangi aktiviteleri yapıyorsunuz bu arada karın üstü sevmiyor pek fazla