Kızlar 46 gün oldu daha önce 50-52 gün olduğu olmuştu gecikme ozaman testte pozitif çıkmıştı ama knda yoktu ve kimyasal bile değildi sonra adete döndü doğumdan sonra hep düzensiz gitti adetim 40-45 gün de seyretti hep olmam hafta içi test yaptım çıkmadı dün kan testi yaptım 0,01 değer yok yani çok şişti bücudum neden böyle olur başına gelen fikri olan varmı