aysefin benim o ağlamalarım bi kaç ay sürdü, depresyondan çıkmam 6-7ayı buldu. Hepsi geçiyor inanın. Bebeğim kolikti 20.gün herkes gitti gurbette tek kaldım eşim yardımcıydı ama çalışıyordu sonuç itibariyle. Eşim işe giderken içime çok büyük sıkıntı çöküyordu. Kızımın o kolikliği geçti, uykusu düzene girdi ondan sonra rahatlamaya başladım. İlk başta bir daha hiç bir şey eskisi gibi olmayacak gibi geliyor insana, tamam eskisi gibi olmuyor ama daha güzel oluyor bazen, bazen hala yorucu ama artık o iç sıkıntım yok. Eşimle hiç birbirimize vakit ayıramıyorduk ilk zamanlar bunun için bile kahroluyordum ama şuan her şey iyi, eskisi gibi. Ne dersek diyelim bu süreci yaşamadan bitiremeyeceksiniz. Zamanla geçecek, sadece bu duyguları yaşarken böyle hissettiğiniz için suçlamayın kendinizi. Çoğumuz bu duyguları yaşadık 🌸