Merhaba arkadaşlar 1 sene önce doğum yaptım 3-4 aydır düzenli adet görüyordum fakat adet bittikten sonra kahverengi lekelenme geliyordu doktora gittim muayene oldum normal dendi kan da da bişey çıkmadı doğum kontrol hapı verdi ama geliyor gene Normalmi yaşayan varmı nasıl geçer