benim de silikon uçla emiyordu daha doğrusu onla bile emmiyodu doğduğundan beri her emmede ağlardı, 4 aylık olunca kendi alıp sürekli atmaya çalışıyordu😂 ben de silikonsuz emzirmeye başladım sanki hiç silikonla emmemiş hep böyle emmiş gibiydi o günden beri normal emiyor😂