baharkeremserra Kızım 14 aylık olcak demiri 48 ferrittini 6.8 çıktı Dr günde 2 kez verdi toplam 10 ml yapıyo fazla değil mi ya yan etki olur diye korkuyorum kullanan var mı?
surprizbebe baharkeremserra normalde prospektüse göre 2 ml almalı ama çok düşük Ferritin diye bence tedavi dozunu arttırmıştır. Bu arada içiyor mu ya sizinki. 18 aylık benimki. Ne rezil bi tadı var şurubun. Çocuk dilini çekiştiriyor o kadar kötü ki tadı
beybitolat baharkeremserra bizim ferittin 12 mi ne çıkmıştı günde yarım ölçek ver demişti ama bir değişim fark etmiyorum. Şurup bu sabah bitti hatta.16 aylık
baharkeremserra surprizbebe ilk defa bu sabah verdim içti direk kokusu güzel gibi geldi bana ama tadına bakmadım
surprizbebe baharkeremserra kokusu çok güzel ben de ona aldandım. İnanır mısın toplu iğne başı kadardır dilime değen ilaç ama böyle bişey yok tüm ağzıma yayıldı. İlk gün içti üstüne kuru üzüm verdim. İkinci gün ağlayarak zorla içti. Sonra ishal oldu. Kestim şu an vermedim dün ve bugün
baharkeremserra surprizbebe Baya yan etki yapan bi ilaç demir ilaçları genelde öyle zaten biz ocean kullanıyorduk ama faydası olmadı bakalım bu nasıl olcak bi kere verdim bende 2 kez kaldıramaz diye düşünüyorum
surprizbebe baharkeremserra ocean hiç işe yaramıyor ya ben de ondan bestirona geçmiştim ama 40 damla falan veriyordum günlük düşün yani. İçindeki demir oranları çok düşük 8 mg falandı. Ferrozinc de 30 mg 5 ml de