Arkadaşlar merhaba çocuğum öğle uykusundan ağrıyla uyandı. Ani başlayan Ağrı olduğu için hastaneye gittik. Ultrason röntgen sonucu gaz olduğu ortaya çıktı. Lavman verdiler ama hastanede yapmadılar evde yapın dediler. Yaptırmak istemiyor. Doğal yöntemlerle nasıl cozebilirim. Deneyim ve bilgilerinizi paylasir mısınız.