zeynepzk Kızlar bebeğim perşembe günü 2. Ay aşılarını oldu ve dünden beri meme reddi yaşıyoruz çığlık kıyamet aşıdan dolayımı sizde böyle bir şey oldumu yoksa atak falanmı geçiriyor ne yapacağımı bilmiyorum çok zor durumdayım
sevalbz zeynepzk sütünüz tazyikli geliyor olabilir mi yada yavaş bi kontrol edin bazen bundan da yapabiliyorlar
love_momy Aşı ile alakası yok merak etmeyin doğal süreç bende aynılarını yaşadım yaşayan çok kadın burda okudum çoğunu bazen ayakta emzırdım bazen uykuya geçeceği zaman ama zorlamadım çünkü daha çok reddeder diye
love_momy zeynepzk ayakta emzirmeyı deneyin uykuya geçeceği zaman evin içinde gezdırerek emzırıyordum ben
zeynepzk sevalbz olabilir boğuluyor gibi yapıyor bazen bence yutkunmayı emmeyide tam öğrenemedi gibi hala süt sağıp verdim şimdi bunada alışır diye korkuyorum iyimi yapıyorum yanlışmı yapıyorum bilmiyorum
zeynepzk milamihra daha öncede sinirlenmeleri reddetmeleri vardı ama bu kadar değildi kesinlikle istemiyor gibi davranıyor
sevalbz zeynepzk yok önden hafif sağyın sonra emsin önden sağdığınızı verin ama meme reddi olabilir geri yaslanarak emzirin tazyikliyse
zeynepzk sevalbz sağdım biraz sonra tekrar tutturmaya çalıştım yok yine kabul etmedi gerçekten zor bir durum
incisafurem zeynepzk geriye yaslanarak emzir yada bebeğin vücudunu koltuk sltından geçirerek emzir. Çocuklar bazen pozisyondan kaynaklıda almıyorlar
sevalbz zeynepzk işte hala tazyikli olduğunu düşünüyor uykuluyken verin arada deneyin tutucak ama denemeden sağın biraz yşne
zeynepzk incisafurem evet onuda duydum açısı ters geliyormuş falan doğurduğum günden beri şu memelerin derdi bitmedi valla 😂