Öncelikle merhaba topuk kanında Konjenital hipotiroidi şüphesiyle hastaneye gittik tahliller ve ultrasondan sonra kesin tanı aldık 20 günlükken ilaca başladık bir kaç gün oluyor 3 yaşına kadar kullanıcak sonraki aşamaya ozaman bakılacakmış bu durumu yaşayan ve sürecini paylaşan olur mu acaba endişemize bir nebze olsa su serpicek birileri