Merhaba anneler, kızım 4ay 20 günlük dün gece tıkanırcasına öksürük ve burun akıntısı bugünde devam ediyor uyurken hırlama iştahsızlık ama ateş yok ,10 gündür evden çıkmıyorum , dr hastaneye gelin dinlememiz lazım enfeksiyon varmı diye dedi ben evden çıkmaya korkuyorum, şuan fizyolojik serum ile burnunu acıyorum ve calpol veriyorum basına gelen anneler varmı bana yol gösterin lütfen 🥺