Kızım 19,5 aylık. 2 mayısta emzirmeyi kestim çok zorlandık. Bir şekilde bugünlere kadar geldik ama hâlâ meme istiyor. Ne yapacağımı bilmiyorum çok üzülüyorum vicdan azabı çekiyorum. Düştüğünde, bir yerini çarptığında “anne meme al” diyor içim gidiyor. Sürekli istiyor her seferinde şansını deniyor. Tişörtlerimin üzerinden memelerime cici yapıyor sonra yüzüme “☺️” böyle bakış atıyor vermem için. Babası hep annesi emzir bir şey olmaz derdi babasını görünce “baba gel alisya meme alacak” diyor 🥲