damlaacar1501 Hanımlar merhaba Benim kızım 4 ay 8 günlük yaklaşık 15 gündür sabahları mamasını içmiyor hatta uzun saatler geçse de içmiyor.En sağlıklısı 6 aylıkken ek gıdaya başlamak ama uzun zamandır sabahları bu durum olunca başlasam mı diye düşünüyorum
ilydinl damlaacar1501 başlasanız bile ilk ay tadımlık oluyor sonra yavaş yavaş öğünlere başlıyorsunuz hemen doyacak kadar yemiyor maalesef eğer uzun süre aç kalıp mama içmiyorsa bence doktorunuza sorun
haticeysr0 damlaacar1501 kızımda bes oğlumda bes ay 10 günlük başladım biraz erken sanki ama doktora danış yinede
damlaacar1501 Kdm doktora mutlaka soracağım. Kilo kaybı da yok ama 15 gündür böyle olunca acaba ek gıdaya mı başlasam yavaştan dedim
arzu38arzu damlaacar1501 doktrumuz 5 ay 1 haftalıkken başlatacak bizi ama yine de kendi doktorunuzla görüşün o karar versin