Kızlar oğlum ayaklarını dışa doğru açarak yürüyor dengesiz yürüyor yaşıtlarına göre koşması yaşıtlarına göre zayıf zıplayamıyor şu an 27 aylık iki kere ortopedi doktoruna götürdüm bir tanesi esnek düz taban dedi bir tanesi de kasları zayıf oldugu için böyle zamanla büyüdükçe düzelecek dedi ikisi de ama içim hiç rahat etmiyor başka çocukları görüp benim çocuğumun bu şekilde olması canımı çok sıkıyor tekrardan götürmeyi düşünüyorum küçükken böyle olup sonrasında büyüyünce düzelen var mı aranızda