Benim kızım 9 aylıkken dönmeye başladı neredeyse öylece duruyodu sadece oturması ve kafa tutması vardı ama çok hareketsizdi doktorlarda her bebeğin gelişimi farklıdır can sıkıcı durum yok dedi şuan 2 yaşında yerinde durmuyor😄 Yani hiç sıkma canını sağlıklı olsun yeter