Merhaba bebeğimi çok kısa mesafede bile araba tutuyor doktoruna sordum bu Onzyd 4 mg önerdi yarım kır ağzında erit gibi bişey dedi 13 aylık hemen hemen 10 kg kullanan var mı işte yarar mı zararı olur mu diye sordum özellikle bişey olmaz dedi ama sormak istedim yine de