12betul haticeysr0 ben de Bimden aldım 3. Senem doldu hiçbir sıkıntı yaşamadım . 5 çekmeceli benim ki dijitsu . Çok memnunum
oglum_ Derin dondurucuyu bilmiyorum ama annem iki sene önce buzdolabı almıştı hala kullanıyor çok memnun
12betul haticeysr0 Yani evet oluyor . Kendinin buz kırma özelliği yok maalesef . Zaten olanların fiyatı 3 katı idi . Ama sürekli değil yılda en fazla 2 defa o da en fazla çözdürüyorum
haticeysr0 12betul yani bende bunu düşündüm çok pahalı diğerleri bu işimi gorecekse böylesi olsun 🤷♀️ teşekkür ederim cevap için 💕