Merhabalar 7 aylık oldu bebeğim iki üç gündür yukarı tavana bakarken bir anda kafası öne düşüyor sanki taşıyamıyor gibi ama onun dışında iyi tüm bebekler mi böyle yoksa bize özel mi bilmiyorum bir de ürperme hareketi yapıyor mr çektireceğiz uyutularak korkuyorum onun da yan etkileri olur diye bu şekil mr çektiren var mı ?