Kızımın doğum gününe 1 ay 4 gün var ama şimdiden neyi nasıl yapacağımı diye düşünüyorum çok kararsızım. İlk yaş gününün hem heyecanı hemde bebekliğine vedası olduğu için karmakarışık duygular içindeyim🥹🫠 Sizler nasıl konseptler yaptınız? Nasıl elbiseler giydiler? Görsel paylaşırsanız benim içinde fikir olur. Şimdiden teşekkür ederim 🙏🌸