ogretmen_anne_ asla ama asla bu düzeni bozmayın. Benim kendi ailem öğle 14.00da uyanan, gece sabaha karşı uyuyan bir aile. Onlara dahi net bir dille şu şu saatte uyutacağım demiştim. Biraz sevelim görmüyoruz dediklerinde, ben tek başıma bakıyorum bu düzeni bozarsam toparlayamam diyorum. Bu arada odada durmak zorunda değilsiniz. Birinizin telefonu odada kalsın, eşinizi arayın. Kendiniz aşağıda hoparlörde dursun telefon. O şekilde telsiz gibi kullanabilirsiniz