Kızlar ben 32 gün önce kürtaj oldum 1 hafta lekelenme tarzı kanamam oldu normal zamanlarda 28 günde bir adet olan kişiyim ama kürtajdan 32 gün geçmesine rağmen adet olmadım korunmasız ilişkimde oldu acaba diyorum tekrardan hamileyim yoksa böyle geç olması normal mi