beyzzsenturkk_ kızım 26 aylık oğlum 4 ay 21 günlük, eşim vardiyalı çalışıyor mesela bu hafta 14.30 iş başı 22.30 paydos eve geliyor 11 de öğlende 1 buçukta evdem çıkıyor yani bir tek kahvaltı yapabiliyoruz öğle uykusuna tek başıma yatırıyorum ikisini de, yemekleri tek başıma yapıyorum, gece uykularında tek başıma yatırıyorum ve kızım çok inatlaşıyor bu aralar uyumuyor yemiyor hangisine yetişeceğimi şaşırdım eskiden evde yapacak iş bulamazdıö şimdi 5 dk oturamıyorum, eskiden evde hep oyun oynanırdı şimdi nerdeyse hiç, kızım ekrana çok alıştı her gün ekranla ilgili bir kriz yaşıyoruz, açsam bir türlü açmasam öbür türlü, çoğunlukla tek başıma olmaktan çok yoruldum yetişmeye çalışmaktan çok yoruldum, ama bebeğim değil de kızım beni çok yoruyor inatlaşmaası bana bu kadar bağımlı olması çok zor, mesela kızım babasıyla uyumaz ağlar, sürekli her şeyde beni istiyor mesela gece uyanıp yanımoza geliyor bazen bende uyku arasında yatağına geri götüremiyoeum birde götürsem tekrar uyanıp geleceğini biliyorum o yüzden yanımızda yatıyor ve asla ortamızda yatmıyor babası yanında olmasın diye benim yanımda yatıyor ve ben beşikten de. Uzak kalıyorum bebeğim ağladığında kalkmak falan zor oluyor gece emziremiyorum zorlanıyorum.. of bir sürü şey, tahammülüm de acayip azaldı artık sesimi çok fazla yükseltmeye başladım çünkü güzellikle söyleyince anlamıyor inadına inadına yapıyor umursamazdan her zaman gelemiyorum genelde oğlumu uyutmaya çalışırken krizler çıkıyor ve öyle olunca yeterince kendimi de veremiyorum ve sinşrleniyorum travma oluşacak çocukta artık belki kınayanlar olacak ama her zaman kendimi dizginleyemiyorum sürekli bir vicdan azabıyla yaşıyorum… bende acaba ne zaman kolaylaşıyor diye post açmak için girdim foruma sizin başlığınızı gördüm temennim oğlum biraz böyle oturup oyuncaklarla oynamaya başlayınca ve iki uykuya düşünce biraz daha rahatlamamız çünkü o zaman beraber oyun oynayabiliriz ve bütün günüm uyutmakla geçmez..