ddiyetisyenannee 25 aylık kızım bende aynı durumdayım. Sinirden yüzümü yastaga gömüp aglamıslıgım cok. Asırı inat benim de herşeyime karışıyor. İstedigi olmadıgında ortalıgı yıkıyor. Bütün gün evde yazık dışarı parka çıkarıyım diyorum. Ondada oynamıyor laf dinlemiyor anlamıyor asla. Cığlık kıyamet yine eve geliyoruz. Balkona cıkarıyorum altına birseyler getirip tabure kova vs üstüne cıkıp tırmanıyor. Bende çevreme bakıyorum bazılarının cocugu gercekten cok sakin. Ama olsun diyorum, sağlıklı olsun varsın yaramaz olsun. Geçecek az kaldı diye kendimi avutuyorum. Büyüdükce durulur diyorum ama daha çok azıtıyor🥹🥲 seni cok cok iyi anlıyorm. Eşim yogun calısıyor , oda geç geliyor. vücut ve beynim artık error veriyor benimde. Allah sabır versin hepimize, gerçekten zor..