Arkadaşlar benim derin çatlaklar ve sarkmam var ve bunlar beni gerçekten çok üzüyor karın germeden çok korkuyorum inanın o kadar korkuyorum ki haberlerde özellikle karın germeden vefat edenleri görüyorum ama aynadaki görüntüm de beni çok üzüyor birde üniversite hastanesinde olmayı düşünüyorum özele bütçemiz yetmez çünkü daha önce olan çevresinde olan varmı gördüğüm kadarıyla karın germedede büyük bir iz kalıyor bel çevresinde o geçiyor mu daha sonraki yaşamı etkiliyor mu Fraksiyonel lazerle çatlaklarımı toparlasammı diye düşündüm doktorla görüştüm en az 5 seans dedi Seansı 6.500 param boşa gider mi diye düşündüm sarkma zamanla geçer mi ilk çocuğumdan sonra sarkmam daha çoktu 3. Doğumumdah sonra eskisi gibi yok biraz pilatese gitmiştim şuan gidemiyorum biraz da korse kullanmıştım kafam çok karışık 🫠