Erkal Oğlum çok kapalı ve çekingen birisi onunla konuştuğunda cevap vermiyor konuşmuyor evde bize çok açık ama dışarda öyle değil nasıl bir yol izleme lazım
queenofrose Erkal olmayınca olmuyorrr 😬 benim kız yedi yaşında hala biri gelince hoşgeldinz diyemiyor. Yapmıyor. Çok konuştum, örnek benm yani çok konuşurum gülerim. Ama yok. Zorla olmuyor. Belkide babasına çekmiştir benimki. Biraz suratsız. Senin baba nasil
Erkal queenofrose bende çok girişkin bir insanım her ortama giriyorum Çocuğumuda aynı şekilde her ortama götürüyorum açılsın diye ama yok olmayınca olmuyor gerçekten baba sakin bir yapısı var ben kadar açık değil