18 aylık bebeğimi memeden ayırdım ilk 2-3 gün sağdım ama süt yeterince boşalmadı tabiii sonrada tıkandı benim göğüslerim tıkanmaya çok meyilli çocuk emmezse 4-5 saat içinde top top birikiyor hep böyleydi iki çocuğumda da şuan göğsümün üst kısmı da kocaman bi şişkinlik var yürürken bile canım yanıyor ne yapmalıyım kızlar kendi kendine çekilir mi o tıkanıklık makina asla sağmıyor çünkü sağmakta mantıklı değil zaten süt çekilsin istiyorum kaldım öyle 3. Gün tıkanıklığın daha enfeksiyona çevirmedi ama her an ateşlenicem diye korkuyorum