oglusannesii tam görmeden bir şey diyemem tabi ki ama biraz dışarıya dönüktü benim kızımın kafa şekli oturunca kulakta geride kaldı eğer öyle göze batan bir kepçelik yoksa bence düzelir. Kafaya da takmayın ya kepçelik çok problem olacak bir şey değil akran zorbalığından korkuyorsanız da çok büyük bir operasyon değilmiş bende kepçe diye korktuğum için araştırmıştım, kepçe olsaydı ilk yapılabilen yaşta yaptırmayı düşünüyordum açıkcası ☺️