annisoldum Bacım gel sarılalım. Az önce eşime diyordum ben kimseden duymadım böyle çocuk sürekli mızmızlanıyor ama sürekli. 2.5 aylık oğlum perişan haldeyim gerçekten, acıkır ağlar anlarım uykusu gelir ağlar anlarım da uykudan uyanıyor başlıyor ağlamaya. Mızmızmız susmuyor dediğin gibi ne şebeklikler yapıyorum. Biberonla besliyoruz mecburen, memeyi reddetti istemiyor, biberonu verene kadar bir posta ağlıyor biberon bittikten sonra da başlıyor ağlamaya. Her beslenme vakti stres oluyurum. Doymuyor da değil bence son 1 ayda 1200 gr almış. Gaz sancısı da aşırı yok. Gazını çıkarıyor tuvaletini yapıyor. Kucakta da ağlıyor çoğunlukla, kucakta dursa bari yoook. Çözemedik valla sürekli ağlama modunda doktor dümdüz huysuz bu çocuk dedi, 2.5 aydır ne kafa kaldı ne birşey.