Selam anneler artık çok yoruldum son iki haftadır kızım resmen zorla biberon tutuyor, sütüm çok az o yüzden mama veriyorum ama içmiyor kilo almıyor. Her mamayı denedim belki sevmiyordur diye ama o da işe yaramadı. Doktorlar kilo almalı diyor iştahsız bebek olmaz diyor ama bebeğim resmen iştahsız:/ bunu yaşayan var mı nedşr bu biberon reddi mi:dd