Kızlar merhaba 8 ay 20 günlük bebeğimde 3 gündür balagamlı öksürük vardı ve uykusundan sürekli uyandırıyordu çok ağlıyordu dün hastaneye götürdük ayına göre çok fazla dolmuş ciğerleri ve enfeksiyon gözüküyor dedi antibiyotik verdi klamer birde damla verdi sandoz zaditen diye dün başladım şifa olarak ne yedirebilirm nasıl çabuk geçer kızlar