Benim bundan iki sene önce kolum kırılmıştı yeterli süre alçıda kaldı kemik kaynadı ben de bu sürede epey destek oldum takviyeler kullandım fakat iki sene geçmesine rağmen hala kolumu biraz fazla kullanırsam ağrı hissediyorum yani diğerine göre daha çabuk yorulduğunu hissediyorum bunu yaşayan var mı normal mi tekrar ortopediye gitmeli miyim sizce?