Hanımlar merhaba kızım 34 aylık 11 gün önce tuvalet eğitimine başladık ilk gün bi 7-8 kere kaçırdı gerisini lazımlığına yaptı ikinci gün daha iyiydi ilk günler yarım saat arayla götürdüm ve her götürdüğümde lazımlığına yaptı git gide süreyi uzattım dışar süreci yaşadık bir sorun olmadı dışarıda da 2 -3 saat kadar tuttu kaçırma olayımız bitmişti yani ama asla geldiğini söylemiyor ben sürekli götürüyorum. Ama dün 10. Günümüzdü akşam üzeri birden kaçırmaya başladı 1 saat içinde 4 kere kaçırdı ama her götürmemde devamını yaptı özel bölgesinin kaşındığını söylüyor kaşımak istiyor idrar yolu enfeksiyonu olma ihtimali var mı kaçırmaya başlaması da bu yüzden olabilir mi acaba ? Ve tahminen ne zaman kendilerü çişlerinin geldiğini söylüyorlar tecrübeli olanların yardımcı olmasını isterim