durbakalim Bebegim 9 ay 12 günlük hala gündüz kısa uyuyor,bu gündüz uykuları ne zaman uzuyacak.30 dk da uyanıyor ne yaparsam yapayım. Çoğu zaman 9 ayda uzuyor diye görmüştüm ama yok bir uzama falan🤷♀️
sinemmom10 durbakalim 10 ayın sonundan bildiriyorum aynıyız kaldı ki gece de uyanıp kalkıyor 11. Ayda inşallah iyi olur diye düşünüyorum 🥹
metomom durbakalim ayyy bacım bi ara bizde öyleydik her yolu dendim yarım saat ayağımda salladım çocuk bi anda gözünü açtı yarım saat dolunca hiç uyumamış gibi ben şok 😅😅 ben çözüm bulamadım zamanla düzeldi İnşallah sen bulursun
durbakalim metomom doğduğundan beri öyle bizimki 🥲inşallah bir gün süpriz yapar ve 1 saat uyumaya başlar , o mutluluğu yaşamak istiyorum 😂😂
sinemuss Kızım 14 ay boyunca yarım saat uyur uyanırdı 31. Dkda ne varsa gözünü açardı 1 aydır uykuları biraz daha uzamaya başladı ama yinede bazı günler ne kadar uykusu olursa olsun 31. dk gözlerini açar 🥲
denizprenses1912 durbakalim bunun icin bir sey yapmaniza gerek yok ki. Ortami hafif karartin, zaten yapmissinizdir. Pedagoglarin onerdigi ninni var, onu acin YouTube dan. Biraz da siz ninni ile destekleyin, bence ise yarar☺️
durbakalim denizprenses1912 dediklerinizi yapıyorum zaten,uyku saatlerinde karartma perdesini çekerim.Müzigini açarım ama nafile 30 dk oldu mu kurulu gibi uyanıyor.Minik dokunuşlar vs onlarıda denedim yaramadı bizde🙂
balkizlar durbakalim kaç uykı yapıyorsunuz 2 ye düşünce uzuyor genelde..yarım saatlik döngüde uyanıyorsa 25. Dk da ayağını dürtün her gün istikrarla yapın uzuyor
KendiEvimdeDeplasmandayim durbakalim bizimki 11aylıkken düştü ama genelde 13 14aylıkken düşülüyor sanırım. Vakit hızlı geçiyor ya az kalmış sizinde ☺️
durbakalim hergun gerçekten mi ya nasıl geçiyor gün öyle peki,uyku sayısı kaç şuan? tek uykuya düşememiştir heralde.İnşallah uzar uykuları sizin yavrunuzunda🙏🏼