Bebeğim 41 günlük ve en başından beri silikon kullanıyorum çünkü sezeryanda oturup emziremedim ve göğüs ucum da çok küçük bebeğim alamadı maalesef. Mecburen silikon kullanmaya başladım fakat her hafta yenisini aldığım halde yapışmıyor ve süt altından falan boşa akıyor bebeğimin üstü sürekli süt oluyor. Wee marka ve başka bi marka daha denedim ama olmuyor siz ne önerirsiniz var mı çözüm bulan? Birde bıraktırmaya çalışıyorum ama sinirleniyor ağlıyor silikon ucu bulamayınca memeye kafasını vuruyor sürekli. Sağıp vermek de çok yorucu ve göğüs uçlarım acıyor. Çözüm bulan yazsın ne olur 😔