Merhaba 37+1 hamileyim şöyle ki dün kontrolüm vardı ve her şey gayet iyiydi doktor nst bakmak istedi nst düzgün çıkmadı iki kez yarımşar saat baktı ama hareketleri çok az dedi hastaneye yönlendirdi oysa ki bence kesinlikle cihaz bozuktu çünkü kızım resmen karnımda zıplıyordu yani hissediyordum her neyse gittik hastaneye bakıldı edildi her şey okey dendi istersen bir gün yatış yapalım dediler ama 19 aylık oğlum olduğu için reddettim çıktım. Akşam yatmadan önce eşimle birlikte oğlumu yıkarken sağ kasığıma bıçak gibi ağrı saplandı ama ben doğururken bile böyle sancı çekmemiştim iki büklüm yarı çıplak kaldım uzandım yatağa aynı anda birkaç kez çok güçlü ıkınma hissi yaşadım tansiyonum düştü felan yarım saate geçti ama o saatten beri kasılmalarım var. Şu an maalesef arabamız yok üstüne bi de hastaneden geri gönderiyorlar bir durum olmayınca. Uyumayı felan denedim ağrı kesici içtim ama geçmedi afedersiniz sürekli bir kaka yapma isteği oluyor kasılmalarım oldukça lavaboya gidiyorum ama boş yani bir şey çıkmıyor. Gece ishal oldum bir kereliğine sonra başka bir şey olmadı. Yatakta uzanırken çok ağrım oluyor şimdi pilates topunun üstündeyim yavaş yavaş kasılmalarım var. Nişan ya da suyum başka bir belirti yok onları beklemeyi düşünüyorum sizce normal mi gece 2 den bu yana sancılarımın çok az artması? 2. Doğum ilk doğum kadar uzun sürebilir mi? Kusura bakmayın uzun oldu detaylı anlatabilmem için yazmam lazımdı