Kızlar selam, kızım 13 aylık gece milyar kere uyanıyor. Diş dedim büyüme atağı dedim sabrettim ama artık hem uykularımız kalitesiz hem çok zorlanıyorum. Aktif olarak sürekli emiyor gece gündüz emiyor geceyi kesmek istiyorum ne yapabilirim? Önerileriniz neler? Lütfen daha kücük demeyin artık gece beslenmesine ihtiyacı yok sadece önerilere ve desteğe ihtiyacım var. Not: emzik tutmuyor, su teklif ediyorum bağırıyor