otose_san Minagece lastik izleri dışında bir sıkıntımız olmadı bizim, kalıp olarak biraz dar sanırım. evy baby de iyi, kalıp olarak da daha geniş
Urunzeynep Minagece hem bantları iz yapıyor hemde sızdırıyor hem kaka hem çiş önermiyorum canım prima aktif güzel
Nazmiye26 Minagece akşam 10 da değiştiriyorum sabah 9 da tekrar değiştiriyorum taşma pişirme yapmıyor
gozdeyrs Minagece yani zaten miniklerimizin uyumamaya bahaneleri cok birde bez sorun olmasın rahatsız olursa uykusu da etkilenir çünkü
Biryigitanasi Minagece 15 aylkk oğlum doğduğundan beri sleppy kullanıyorum çok memnunum canım pişikte yapmadı hiç 🥰