Hanımlar bebeğim yeni 12 aylık oldu bu zamana kadar doğduğundan beri beşiğinden başka yerde uyumayan asla yanımda yatmayan çocuk geceleri ortamızda yatmaya başladı, uykuya dalınca beşiğine koyuyorum çığlık kıyamet asla yatmıyor hemen yanımıza geri geliyor. Dün alışmasın diye her uyuduğunda beşiğine geri koydum en son kriz geçirdi 2 saat kadar durmadan ağladı.. geçici bir durummu nasıl beşiğe geri alıştırabilirim tavsiyeleriniz nelerdir