Kızımın 19 aylık olduğundan bu yana ara ara tuvaletini klozete yaptırıyordum ama bezini hiç çıkarmadım. Bu bayram tatilinde evde olduğum için tuvalet eğitimine başladık. Sabahları kuru kalkıyordu zaten ama ben eğitim için 24 ayı bekledim. 21 mayısta öğlen uykusundan sonra başladık o günü ilk gün olarak düşünüyorum. 2 kere tuvalete yaptı 2 kere de kaçırdı.
- Günümüz bolll kaçırmalı geçti ama 5 kere de tuvalete yaptı.
Bugün 3. Günümüz. Henüz bir kaçırma yok. 2 kere tuvalete yaptı. Yarım saate bir tuvalete götürüyorum bugün. Daha tetikteyimm. Umarım buyügün güzel geçer 🙏🏼