edannnurrr Merhaba prematüre bebeğim var 3 ay 11 günlük şu an 3. Ay dolduğundan beri yemek istemiyor öğünleri 40 cc -50 cc 100 içerdi normalde mama ve anne sütü içiyor biberonla reflüsüde var ne yapacağımı şaşırdım başına gelen var mı
anonimomss edannnurrr 3.ayda beslenme reddi olabiliyor sesli oyuncaklarla oyalayarak falan deneyin bir d e
ciceksincicek edannnurrr o kadar zor ki 4 te hala yaşıyorum aynı şeyi beslenme reddi mi etraf ilgisi mi iştahsızlık mı anlayamadım
hghg ciceksincicek bir videoda görmüştüm bahsettiğiniz şeyin etrafa olan duyarlılığın artması deniyor. Bebek sürekli emip bırakıyor sonra tekrar emiyorsa sebebi buymuş
ciceksincicek edannnurrr ellerinle de oyna ama acıkta yani vallahi istese içse 3 dkda 150 cc içer oğlum ama yok 60 içip bırakıyor
ciceksincicek edannnurrr evet benim de bugün 3 saat aç kaldı 60 cc içti biliyor musun artık uyku da yada gezerek vs veriyorum