kokinasever merhabalar benim 4 yaşında oğlumda öyleydi. Herkes birşeyler tavsiye etti ama olmayınca olmadı. 4 yaş hala 5 te kalkıyoruz. Ancak belki sizinki geçici dönemdir. Ne hissettiğinizi anlıyorum. İnsanı çok yoran birşey ben mi hata yapıyorum birşeyde diyor insan yada bu saatte tek başına gün nasıl geçecek modu çok fazla. Tavsiyem bebek uyuduğunda uyuyunuz.