Musab34 sevmiyorum ya bundan eminim çünkü bana hayvan gibi davranıyor ,küfür haddi hesabı yok, bağırır en ufak şeyde . Her yerde beni küçük düşürür. Eziklemeye çalışır . Sadece çalıştığı için herşeye hakkı varmış gibi düşünür . Böyle birini sevmem zor zoraki devam eden bir evlilik yani boşanmakta çözüm değil şuanlık