yrntsnn mahkeme oldu. Mahkeme boşadı sizi. 2 haftalık istinaf süresi olur. 2 hafa geçince karar kesinleşir. Eve tebligat gelir. İkinizin de alması Lazım tebligatı. Bazen adiliyeye imzaya da çağırıyorlar. Uyap da kesinleşme şerhi var mı bakarsınız. Bi değişiklik yoksa adliyeye sorun bence.