elifbir bebemiz evet ilk verirken gündüz vermek daha mantıklı ama ateşi yüksek siz de zaten rakipte olacaksınız vermekte fayda var rica ederim faydam olduysa ne mutlu
elifbir bebemiz ben de 2,5 verdim yeterli oldu siz kiloya göre daha fazla verirsiniz aslında ama önce 2,5 verin zaten yeterli olacaktır yetmezse arttırırsınız
bebemiz elifbir teşekkürler ben de şaşırdım 2,5 görünce hiç etki etmez diye düşündüm ama prospektüs 12kg için 2,5 ml yazıyor