Bugün 3.gün ve dün bir kez 5 ml calpol vermiştik 26 saat boyunca ateşi 37,8 in üstüne çıkmamıştı
Bugün ise 17.42 de ateşi 38,5 olunca 5ml verdik 6 saat geçince 39,3 e yükseldi hemen tekrar verdik.
Neden böyle bugün kısa sürede yükseldi hastalık kötüye gidiyor demek mi?
Doktor yarın da calpol verdikten bir süre sonra ateş yükselirse acile gidin dedi.
Dün boğaza kulağa göğsüne sırtına bakıldı sorun yoktu .
İlk gün aşırı su gibi burun akıntısı vardı 2 gündür azaldı burun açısından şu an bayağı rahat ama ateş düşmüyor . Yaşayan var mı 3 günden sonra düşer mi yoksa artık kesin antibiyotik fln mı gerekecek