Asyaveannesi04 gulo40 10 senedir sevgiliiiim💙 diye hiç değiştirmedim silmedim onda da ben öyle kayıtlıyım
MiracAlpinveUmutunAnnesi gulo40 Bende HAYATIM diye Eşimle de HATUN ❤️ diye kayıtlı önceden kızdığımda ismi ile kaydediyordum sonra baktım onunlada ben uğraşıyorum biraktim değiştirmeyi 😅
gulsenn1 🖤 şu şekilde bu bile fazla bazen sadece adının baş harfini bile yazıyorum kızdığımda kavga edersek de numarasını engellerim
[silindi] Minik fil 🐘 8 senedir felan öyle ilk tanıştığımızds bi espiri olmuştu böyle kaydetmiştim espriyi bile unuttuk ama alışkanlık hahahahashh
ayhandvc gulo40 Kocam diye kayıtlı 10 senedir kavgada etsek konusmasakta bu böyle hiç değişmez aynı şekilde eşimin telefonunda ben karım diye kayitliyimdir..
flowersssss Sarışın diye kayıtlı. Bazen çok ergence gelsede elim değiştirmeye gitmiyo sevgililikten beri böyle 😂